Prekes Pirkėjo sąskaita pristato kurjerių tarnyba Pirkėjo nurodytu adresu.
Visus užsakymus Lietuvoje pristatome iki Jūsų namo ar kitos vietos, į kurią gali privažiuoti krovininis automobilis ar mikroautobusas. Užnešimo paslauga į pristatymo kainą neįskaičiuota.
Siuntimas Lietuvoje nemokamas visiems užsakymams, kurie yra už 1 500 € ar daugiau (išskyrus į Nidą ir Neringą). Dėl siuntimo kainos, perkant už mažesnę kainą arba į Nidą ar Neringą, kreiptis į info@vasaroserdve.lt arba po užsakymo bus susisiekta su jumis tiesiogiai. Aksesuarų siuntimas paštomatais kainuoja 5 €, išskyrus jei užsakymo vertė yra 1 500 € ar daugiau, tuomet siuntimas nemokamas (išskyrus į Nidą ir Neringą).
Paprastai prekės pristatomos Pirkėjo nurodytu adresu per 2–5 darbo dienas nuo gauto apmokėjimo už prekes, jei prekės yra sandėlyje.
Jei prekės sandėlyje Lietuvoje nėra, preliminarus pristatymo terminas nurodomas prie prekės aprašymo arba informuojama užsakymo pateikimo metu.
Prekių pristatymo (ar kitokio perdavimo Pirkėjui) metu Pirkėjas privalo patikrinti užsakytų prekių kiekį, pakuočių ir pačių prekių būklę. Jei pastebimi išorinės pakuotės pažeidimai, prekių trūkumas ar komplektacijos neatitikimai, tai turi būti aiškiai pažymėta sąskaitoje faktūroje, važtaraštyje ar kitame siuntos perdavimo–priėmimo dokumente.
Pirkėjui pasirašius prekių pristatymo dokumentą ir nepažymėjus pastebėtų trūkumų ar pažeidimų, laikoma, kad prekės perduotos tinkamos būklės, pirkimo–pardavimo sutartis įvykdyta, o Pirkėjas neturi pretenzijų dėl perduotų prekių būklės.
Prekių grąžinimo sąlygos
Perkant internetu suteikiama:
14 dienų teisė grąžinti tinkamos kokybės prekę nuo jos gavimo dienos
24 mėn. garantija dėl gamyklinių defektų
1. Tinkamos kokybės prekių grąžinimas
1.1. Norėdami grąžinti tinkamos kokybės prekę, pirmiausia susisiekite su mumis el. paštu info@vasaroserdve.lt. Iš anksto nesuderintos ir nepraneštos prekės nepriimamos. Laiške nurodykite grąžinimo priežastį ir pridėkite pirkimą patvirtinantį dokumentą.
1.2. Grąžinama prekė turi būti:
nenaudota
nepraradusi prekinės išvaizdos (nenuplėštos etiketės, nepažeistos apsauginės plėvelės ir pan.)
originalioje pakuotėje
be defektų
Kokybiškų, jau surinktų ar bandytų surinkti baldų grąžinti negalima. Prekė turi būti tos pačios komplektacijos, kokią Pirkėjas gavo.
1.3. Pirkėjas atsako už tinkamą ir saugų prekės supakavimą grąžinimui. Grąžinimo siuntos transportavimo išlaidas apmoka Pirkėjas.
1.4. Gavęs grąžinamą prekę, Pardavėjas įvertina jos būklę ir, jei grąžinimo sąlygos atitiktos, su Pirkėju suderina pinigų grąžinimą už prekę (be pristatymo ir grąžinimo kaštų). Pinigai grąžinami per 14 dienų nuo prekės gavimo dienos.
2. Netinkamos kokybės prekių grąžinimas
2.1. Norėdami grąžinti netinkamos kokybės prekę, susisiekite el. paštu info@vasaroserdve.lt ir pridėkite pirkimą įrodantį dokumentą bei aiškias defektų nuotraukas, kad galėtume operatyviai įvertinti situaciją ir pasiūlyti sprendimą: prekės keitimą, remontą ar pinigų grąžinimą.
2.2. Gamyklinė garantija netaikoma:
natūraliai susidėvinčioms prekės dalims
jei nesilaikoma prekės surinkimo instrukcijos ar surinkimas atliktas netinkamai
jei prekė naudojama ne pagal paskirtį ar nesilaikoma eksploatacijos rekomendacijų
2.3. Netinkamos kokybės prekės ar jos dalies grąžinimo ar pakeitimo transportavimo išlaidas apmoka Pardavėjas. Pirkėjas atsako už tinkamą ir saugų prekės supakavimą originalioje pakuotėje.
2.4. Pardavėjas įsipareigoja ne vėliau kaip per 10 dienų nuo vartotojo prašymo gavimo dienos pateikti motyvuotą rašytinį atsakymą dėl prekės grąžinimo, pakeitimo ar kompensavimo ir įvykdyti abipusiai suderintą susitarimą. Pinigų grąžinimas vykdomas per 14 dienų.
3. Vartotojų skundų ir ginčų nagrinėjimas
3.1. Pirkėjas, manantis, kad buvo pažeistos jo teisės, ne vėliau kaip per 3 mėn. nuo pažeidimo dienos turi raštu kreiptis į Pardavėją ir išdėstyti savo reikalavimus.
3.2. Pardavėjas privalo nemokamai išnagrinėti prašymą ir pateikti išsamų, motyvuotą atsakymą ne vėliau kaip per 14 dienų nuo prašymo gavimo dienos.
3.3. Jei ginčo išspręsti nepavyksta, Pirkėjas gali kreiptis į Valstybinę vartotojų teisių apsaugos tarnybą arba pateikti prašymą per Elektroninę vartotojų ginčų sprendimo platformą adresu https://consumer-redress.ec.europa.eu/index_en.
Pardavėjo rekvizitai
LLP, UAB
Įmonės kodas: 125770433
PVM mokėtojo kodas: LT257704314
Adresas: T. Ševčenkos g. 16A, LT-03111 Vilnius
Telefonas: +370 612 22090
Tinklalapis: www.vasaroserdve.lt
El. paštas: info@vasaroserdve.lt













