Pintų baldų garantijos sąlygos
Pastebėjote gamyklinį ar transportavimo broką gavę baldus?
Nesijaudinkite – kartu išspręsime visas kilusias problemas
Atsiųskite broko nuotraukas el. paštu info@vasaroserdve.lt – taip galėsime greičiau įvertinti situaciją ir pateikti sprendimą.
Garantijos suteikimo sąlygos
-
Garantija taikoma 24 mėn. nuo prekės įsigijimo dienos.
-
Garantija taikoma tik gamykliniams prekių kokybės trūkumams, atsiradusiems dėl gamintojo kaltės.
-
Natūralus prekės susidėvėjimas, spalvos pokyčiai, medžiagų pasikeitimai dėl įprasto naudojimo nėra laikomi kokybės trūkumais.
-
Natūralūs audinio ar užpildo dėvėjimosi pakitimai nelaikomi defektais.
-
Garantinis aptarnavimas netaikomas, jei:
-
nesilaikoma prekės surinkimo instrukcijos,
-
surinkimas atliktas netinkamai (pvz. perveržti varžtai),
-
prekės naudojamos ne pagal paskirtį,
-
nesilaikoma eksploatacijos rekomendacijų,
-
prekė sugadinama dėl pirkėjo kaltės.
-
-
Garantija netaikoma šiems elementams:
-
stiklo stalviršiui,
-
silikoninėms kojelėms po stiklu,
-
pagalvėlėms (sėdynėms ir atlošams),
-
sagoms,
-
čiužiniams ir pan.
-
Garantija neapima žalos, kurią sukėlė:
-
netinkamas baldų surinkimas;
-
netinkamas naudojimas ir saugojimas;
-
netinkama priežiūra;
-
mechaniniai pažeidimai;
-
savarankiškas taisymas ar konstrukcijos modifikavimas.
Garantijos terminas skaičiuojamas nuo prekės perdavimo pirkėjui dienos. Garantija suteikiama tik pateikus pirkimo dokumentus.
Pardavėjas neatsako už spalvos, formos ar kitų vizualinių parametrų neatitikimus, atsiradusius dėl Pirkėjo naudojamo monitoriaus nustatymų ar ekrano ypatybių.
Eksploatacijos rekomendacijos
-
Siekiant užtikrinti maksimalų baldų tarnavimo laiką, rekomenduojama baldams sukurti pavėsį.
Nors sintetinis ratanas atsparus UV spinduliams, tačiau ilgalaikiai tiesioginiai saulės spinduliai gali susilpninti vytelės struktūrą.
-
Žiemos sezonu lauke paliekamus baldus rekomenduojama uždengti apsauginiu uždangalu, kad būtų apsaugoti nuo kritulių.
-
Pastebėjus paslėptus prekės trūkumus garantiniu laikotarpiu, prašome atsiųsti aiškias nuotraukas el. paštu info@vasaroserdve.lt.
Gamintojas įvertins, ar defektui taikoma garantija, ir mes nedelsdami informuosime apie priimtą sprendimą.
Jei prekė yra netinkamos kokybės:
Mes savo lėšomis pakeisime nekokybišką prekę nauja arba grąžinsime sumokėtus pinigus, jei laikomasi visų nustatytų grąžinimo sąlygų.
Kabančių krėslų garantijos sąlygos
Garantijos suteikimo sąlygos:
-
Garantija taikoma 24 mėn. nuo prekės įsigijimo dienos.
-
Garantija taikoma gamykliniams kokybės trūkumams.
-
Natūralus dėvėjimasis nelaikomas prekės defektu.
-
Garantinis aptarnavimas netaikomas, jei:
-
nesilaikoma surinkimo instrukcijos,
-
krėslas naudojamas netinkamai,
-
nesilaikoma eksploatacijos rekomendacijų,
-
defektai atsiranda dėl pirkėjo veiksmų.
-
Garantija netaikoma:
-
pagalvėlėms (sėdynėms ir atlošams),
-
rėmo korozijai,
-
pažeidimams, atsiradusiems dėl aplinkos chemikalų, trąšų, drėgmės ar kitų išorinių veiksnių.
Garantija neapima žalos, kurią sukėlė:
-
netinkamas surinkimas;
-
netinkamas naudojimas ar saugojimas;
-
netinkama priežiūra;
-
mechaniniai pažeidimai;
-
savarankiškas taisymas ar modifikacija.
Garantija galioja nuo perdavimo dienos ir tik pateikus pirkimo dokumentus.
Vizualiniai neatitikimai dėl monitoriaus spalvų – pardavėjo atsakomybės neapima.
Eksploatacijos rekomendacijos
-
Ilgesniam tarnavimui rekomenduojama krėslui sukurti pavėsį arba naudoti specialų uždangalą.
-
Statykite krėslą ant lygaus paviršiaus, kad išvengtumėte virtimo.
-
Krėsle negalima šokinėti, stipriai suptis ar įsibėgėjus įšokti – tai gali sugadinti konstrukciją.
-
Žiemą rekomenduojama krėslą uždengti. Jei reikia, kabančią dalį galima papildomai pritvirtinti prie stovo, kad vėjai jos nesupurtytų.
-
Jeigu po ilgesnio nenaudojimo atsiranda girgždėjimas, rekomenduojama sutepti sujungimus buityje naudojamu augaliniu aliejumi (pvz. alyvuogių).
Pastebėjote defektą?
Fotografuokite ir siųskite mums el. paštu info@vasaroserdve.lt – gamintojas įvertins, ar defektas yra gamybinis. Apie sprendimą Jus informuosime.
Netinkamos kokybės prekės atveju:
Pakeisime prekę arba grąžinsime pinigus, jei laikomasi visų Prekių grąžinimo sąlygų.













